دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۶:۳۷
۰ نفر

گروه اجتماعی: روزنامه «کلمه‌سبز» با مشی سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در 16 صفحه تمام رنگی، با صاحب امتیازی میرحسین موسوی و مدیر مسئولی سیدعلیرضا حسینی بهشتی منتشر شد.

سیدعلیرضا حسینی بهشتی ـ مدیر مسئول روزنامه کلمه‌سبز ـ در سر مقاله این روزنامه با عنوان«کلام اول» آورده‌است: «... ما که در 30سالگی انقلاب قرار داریم که به نام خدا آغاز شد و با داعیه تحقق مطالبات برحقی که آیینه بیش از یک قرن آرزومندی در اندیشه و دل هر ایرانی بوده، امروزه راه طی شده را می‌کاویم و از خود می‌پرسیم که تا چه اندازه به جامعه‌ای آزادتر، عادلانه‌تر، مستقل‌تر و پیشرفته‌تر نزدیک شده‌ایم و باورها، رفتارها و نهادهای اجتماعی‌مان تا چه حد تجسم‌کننده نگرش توحیدی به عالم است؟

کلمه سبز در پی نیاز به این خودکاوی است که پا به عرصه دنیای رسانه گذاشته و هدف آن ایجاد رسانه‌ای است که همچون آینه‌ای تمام‌نما، آنچه هستیم را بنمایاند و همچون چراغی فروزنده، ما را در یافتن راه آینده یاری رساند و بالاتر از همه، کلمه‌سبز باید به ترجمان الگوی زیست مسلمانی در اکنون و اینجا بپردازد.

گفتنی است هیات نظارت بر مطبوعات، 12 اسفندماه سال گذشته با درخواست میرحسین‌موسوی برای انتشار روزنامه کلمه‌سبز موافقت کرده بود.

کد خبر 81711

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز